FIREMNÍ KALENDÁŘE, DÁRKY A PŘÁNÍtel.: 222 519 404
dárkové balíčky


Obchodní podmínky, firemní vánoční dárky, kalendáře

Informace o společnostech provozujících internetový obchod:

TEREZA TEMPO Line, spol. sr.o.
IČO: 43001700
DIČ: CZ43001700
Společnost zapsaná vOR MS Praha, odd. C, vl. 6695
Sídlo: 120 00Praha 2, Lužická 30
Tel. spojení: 222519404
Fax: 222514397
E-mail: tereza@tereza.cz

Cenové podmínky:

Ceny zboží a služeb jsou uváděny u jednotlivých položek v našich nabídkách, a to vždy bez DPH, která je v sazbě 21%. Náklady na dodání jsou připočítávány podle způsobu převzetí zakázky, a to bez dalších nákladů v případě osobního odběru nebo s připočítáním položky doručení vč. balného dle váhy zboží, kterou promítneme do kalkulace zakázky. Náklady na individualizaci zakázky (speciální požadavky zákazníka, které jsou odlišné od ceníkových položek) budou zákazníkovi sděleny v kalkulaci. Ta mu bude zaslána formou cenové nabídky, kterou zákazník může odmítnout.

Právo na odstoupení od smlouvy a reklamace:

Zákazník má právo odstoupit od smlouvy (objednávky), která je na plnění individualizované zakázky do doby, než ji výslovně schválí kvýrobě (tzn. potvrdí korekturu a cenovou nabídku). Tím však nezaniká jeho právo na reklamaci zakázky, pokud bude obsahovat vady.

Reklamace:

Reklamační řízení se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb. ve znění pozdějších novel.
1. Reklamace zjevných vad – tj. zejména u zboží, které je dodáváno prostřednictvím přepravce – má zákazník právo nepřevzít toto zboží, pokud je zjevně porušený obal, případně je zásilka výrazně znečištěna a dá se předpokládat, že obsah zásilky je poničený nebo neúplný. V tomto případě je zákazník povinen o tomto nepřevzetí informovat dodavatele tak, aby měl všechny podklady pro uplatnění náhrady škody vůči přepravci. Na takovouto zakázku se pohlíží jako na nedodanou a zákazník má právo uplatnit reklamaci.
2. Reklamace skrytých vad a vad v záruční době stanovené zákonem – zákazník má právo uplatnit reklamaci u dodavatele, a to bez zbytečného odkladu, zejména s ohledem na sezónní charakter zboží. Reklamace je nutno uplatnit písemně v sídle dodavatele. Reklamace vč. odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má zákazník stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

Ochrana osobních údajů:

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými ustanoveními zákonů ČR, zejména se zákonem č. 101/2000Sb. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel. Společnost TEREZA TEMPO Line, s.r.o. veškeré údaje získané od zákazníků užívá výhradně pro svou vnitřní potřebu a neposkytuje je třetím osobám. Výjimku představují přepravci, kterým jsou údaje sdělovány v rozsahu takovém, aby zásilky mohly být doručeny. Zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení v souladu se zákonem.

Autorská práva:

Veškeré údaje publikované na webových stránkách společnosti TEREZA TEMPO Line, s.r.o. jsou chráněny autorským zákonem, nesmí být kopírovány k dalšímu využití bez výslovného souhlasu této společnosti. Zároveň společnost TEREZA TEMPO Line, s.r.o. je oprávněna kdykoliv, bez předchozího upozornění, aktualizovat a měnit produkty a služby nabízené na svých webových stránkách, přičemž zaručuje podmínky dodávek platné kdatu objednání.



MIKRO Line, spol. sr.o.
IČO: 62578863
DIČ: CZ62578863
Společnost zapsaná vOR MS Praha, odd. C, vl. 32976
Sídlo: 120 00Praha 2, Lužická 30
Tel. spojení: 222519404
Fax: 222514397
E-mail: krizova@tereza.cz

Cenové podmínky:

Ceny zboží a služeb jsou uváděny u jednotlivých položek v našich nabídkách, a to vždy bez DPH, která je v sazbě 21%. Náklady na dodání jsou připočítávány podle způsobu převzetí zakázky, a to bez dalších nákladů v případě osobního odběru nebo s připočítáním položky doručení vč. balného dle váhy zboží, kterou promítneme do kalkulace zakázky. Náklady na individualizaci zakázky (speciální požadavky zákazníka, které jsou odlišné od ceníkových položek) budou zákazníkovi sděleny v kalkulaci. Ta mu bude zaslána formou cenové nabídky, kterou zákazník může odmítnout.

Právo na odstoupení od smlouvy a reklamace:

Zákazník má právo odstoupit od smlouvy (objednávky), která je na plnění individualizované zakázky do doby, než ji výslovně schválí kvýrobě (tzn. potvrdí korekturu a cenovou nabídku). Tím však nezaniká jeho právo na reklamaci zakázky, pokud bude obsahovat vady.

Reklamace:

Reklamační řízení se řídí ustanoveními zákona č. 489/2012 Sb. ve znění pozdějších novel.
1. Reklamace zjevných vad – tj. zejména u zboží, které je dodáváno prostřednictvím přepravce – má zákazník právo nepřevzít toto zboží, pokud je zjevně porušený obal, případně je zásilka výrazně znečištěna a dá se předpokládat, že obsah zásilky je poničený nebo neúplný. V tomto případě je zákazník povinen o tomto nepřevzetí informovat dodavatele tak, aby měl všechny podklady pro uplatnění náhrady škody vůči přepravci. Na takovouto zakázku se pohlíží jako na nedodanou a zákazník má právo uplatnit reklamaci.
2. Reklamace skrytých vad a vad v záruční době stanovené zákonem – zákazník má právo uplatnit reklamaci u dodavatele, a to bez zbytečného odkladu, zejména s ohledem na sezónní charakter zboží. Reklamace je nutno uplatnit písemně v sídle dodavatele. Reklamace vč. odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má zákazník stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

Ochrana osobních údajů:

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými ustanoveními zákonů ČR, zejména se zákonem č. 101/2000Sb. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel. Společnost MIKRO Line, s.r.o. veškeré údaje získané od zákazníků užívá výhradně pro svou vnitřní potřebu a neposkytuje je třetím osobám. Výjimku představují přepravci, kterým jsou údaje sdělovány v rozsahu takovém, aby zásilky mohly být doručeny. Zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení v souladu se zákonem.

Autorská práva:

Veškeré údaje publikované na webových stránkách společnosti MIKRO Line, s.r.o. jsou chráněny autorským zákonem, nesmí být kopírovány k dalšímu využití bez výslovného souhlasu této společnosti. Zároveň společnost MIKRO Line, s.r.o. je oprávněna kdykoliv bez předchozího upozornění aktualizovat a měnit produkty a služby nabízené na svých webových stránkách, přičemž zaručuje podmínky dodávek platné kdatu objednání.


firemní vánoční dárky

Obchodní podmínky, dobré nápady na firemní vánoční dárky, kalendáře

Zakoupíte-li si kalendář pro firmy, získáte hodnotný reklamní manažerský firemní propagační předmět. Nástěnné a stolní kalendáře i diáře, které se hodí pro reklamní firemní potisk jako dárkové přeměty. Máme dobré nápady na firemní manažerské vánoční dárky. Kalendáře 2018, které mají firemní potisk, patří mezi hodně vyhledávané drobné reklamní předměty. Často je dodává reklamní agentura. Kalendář je také dobrý nápad na manažerský vánoční dárek. Mezi oblíbené propagační předměty patří dárkové balíčky, které mohou tvořit nástěnné kalendáře a jejich reklamní potisk. Je to pak originální reklamní předmět, který také dobře poslouží jako firemní vánoční dárek. Obchodní podmínky, dobrý tip. Stolní kalendáře a nástěnné kalendáře patří mezi časté manažerské reklamní dárky. Kalendáře mohou dobře posloužit jako zajímavé drobné reklamní předměty. Mezi oblíbené vánoční dárky a dárkové a reklamní předměty patří také velké stolní kalendáře. Pro firmu se hodí firemní logo na potisk předmětů. Reklamní agentury mají nápady na vánoční dárky a vytvářejí firemní dárky - stolní kalendáře - nástěnné kalendáře aby pomáhaly udržovat firemní identitu. Nástěnné kalendáře a diáře, to jsou vhodné reklamní dárkové předměty. Kalendář a jeho firemní potisk, to je dobrý propagační předmět. Stolní kalendář jistě ocení Váš obchodní partner jako dobré reklamní zboží. Firemní kalendáře jsou vhodné jako manažerské vánoční dárky pro klienty i jako dárky pro obchodní partnery. Na firemní kalendáře patří potisk kalendářů. Potisk kalendářů Vám dobře provede Tereza Tempo Line - reklamní agentura Praha. Výroba kalendářů a potisk kalendářů zaberou nějakou dobu, proto dodejte včas logo a texty pro firmu, aby vznikly hodnotné obrazové firemní kalendáře, nebo i tříměsíční kalendáře. Kalendáře a diáře, stejně jako firemní kalendáře, patří mezi stále oblíbenější firemní dárky. K vyhledávaným firemním předmětům samozřejmě patří firemní kalendář a firemní diáře.

Obchodní podmínky, určitě správná volba. Reklamní kalendáře dobře poslouží jako firemní manažerské drobné dárky k Vánocům i k jiným příležitostem, obzvláště jsou-li vlastní a firemní. Kalendář s potiskem, to je dobrá volba jako firemní kalendář! Nebo vlastní firemní kalendář - pravý firemní kalendář! Na vlastní firemní kalendáře totiž nemusíte platit navíc potisk kalendářů. Pořiďte si originální firemní dárky - to je ta správná podpora marketingu. Takže když to stručně shrneme, co jsou ty nejlepší best dárky pro Vaše klienty a obchodní partnery? 1/ firemní belgické pralinky v bonboniéře s potiskem 2/ kvalitní firemní víno s potiskem 3/ značkové anglické čaje s potiskem 4/ rozmanité čokoládové dárky, od nejmenších čokoládiček až po velké tabulkové čokolády s potiskem 5/ elegantní firemní balíček, který obsahuje cokoliv, na co si vzpomenete 6/ kalendář. To vše jsou úžasné propagační a dárkové přeměty, které si Vámi obdarovaní zákazníci a partneři dobře zapamatují. Všechny tyto předměty můžete samozřejmě doplnit i firemním přáním a někdy stačí i jen malá visačka s Vaším firemním logem a hezkým blahopřáním. Náš e-shop Vám dobře poslouží k nákupu těchto firemních manažerských drobných best dárků s barevným potiskem. Přesvědčte se nákupem u nás, že máme opravdu dobré nápady na ty nejlepší drobné manažerské dárky na Vánoce a že také Vám, hezkým a chutným dárkem, uděláme radost. A nakupte si včas...

Nahoru